EEN EERLIJKE WINTER 2009
Tijdens de A Fashion Week is Afair opnieuw zeer prominent aanwezig met drie totaal verschillende concepten; zowel het kwalitatief hoogwaardige assortiment, de trendy modieuze middenklasse en jeanswear collectie zullen ruimschoots te zien zijn.
Onder het mom van ‘Are We Having An Afair?’ wordt de symbiotische band tussen Antwerpen en de modewereld opnieuw aangehaald. Daarom was Antwerpen, de stad aan de Schelde, voor Afair de perfecte en meest logische plek in de Benelux om de rest van de wereld te veroveren.
ENTREPOT
Vorig seizoen tijdens de Antwerpse Modebeurs introduceerde Afair voor het eerst een nieuw Entrepot-onderdeel dat zeer populair bleek bij de bezoekers. Door het enorme succes zal het de volgende keer groter en beter gelanceerd worden.
Deze stand zal opnieuw gecentreerd worden rond zeer grote houten kisten in een passend decor van oude chesterfields in verschillende kleuren en sixties lampen waardoor het een zeer informele sfeer krijgt. Entrepot zal zich nog meer dan voorheen richten op denim en jeans.
Nieuw concept
Afair ontwikkelde ook een nieuw concept voor dit seizoen. Het concept is gebaseerd op een luxe hotel uit de jaren zeventig en ademt een sfeer van seks, drugs en rock & roll.
De campagnefoto toont tapijt op een hotelvloer, bezaaid met rode pompen, zwarte herenschoenen, sexy roze lingerie, een volle asbak, een omgevallen wijnglas, lippenstift, een kleine spiegel,….
Alles is deze keer iets risicovoller.
Het volledige interieur van dit luxueuze hotel is beschikbaar op de Antwerpse Modebeurs waar ook animatie wordt verzorgd.