Modetrends van 2020

De modetrends die weggegooid zijn in 2020

Modetrends lijken bijna net zo snel te verdwijnen als ze aankomen. Er zijn maar weinig modestijlen die echt de tand des tijds doorstaan en het kan een uitdaging zijn om bij te blijven met wat er nieuw is. De ene dag kan een cutoffshort de belichaming zijn van cool en de andere dag kan het een mode faux pas zijn.

Zeker, iedereen zou zijn eigen gevoel voor stijl moeten hebben, en sommige regels zijn bedoeld om te worden gebroken, maar als je “on-trend” wilt blijven, houd je waarschijnlijk de sociale media, e-commerce sites, en de lokale fashionstore en natuurlijk de laatste gebeurtenissen op de catwalk in de gaten.

In 2020 heeft u misschien de komst van een overvloed aan nieuwe trends opgemerkt. De modewereld begon een aantal ongelooflijk gewaagde stijlmomenten te omarmen en in dit digitale tijdperk vingen bepaalde trends als een lopend vuurtje aan. Dat betekent echter dat een aantal van de enorme modetrends van 2019 direct uit het raam gingen.

Volgens de rapporten over de start- en landingsbanen van 2020 en een heleboel deskundigen zijn dit alle modetrends die iedereen in 2020 heeft gedumpt.

All Black is out!

2020 is enkel voor leuke kleuren en prints. Alles in het zwart is gedaan zoals vorige jaren. Als je de nieuwe trends zal bekijken dan zal je echt meer gesatureerde kleuren tegengekomen en heel bright. Dus gooi alles maar dat zwart is uit je klerenkast. Want dit jaar is het allemaal KLEUR.

Tiny Zonnebril

kleine zonnebrillen

De kleine zonnebril was echt in 2019 een ware rage en maakte een oversized bril die eerder in de mode was geweest. Het leek alsof elke BV de look, met inbegrip van Kendall Jenner, Gigi Hadid, Kourtney Kardashian, en, zoals hierboven afgebeeld, Beyoncé. Voor degenen die niet klaar zijn om hun minuscule frames los te laten, maak je geen zorgen.

Volgens dit aritkel van PopSugar is de trend om in 2020 te blijven. Echter, de kleine bril die je gewend bent te zien zal een beetje een update krijgen. We hebben research gedaan en weten nog niet echt wat de volgende trend zal zijn in de mode. We hebben alles bekeken en hebben geen vast oordeel kunnen vormen.

Grote Logos zijn NOT DONE

De consument wil niet langer een vorm van gratis reclame zijn voor de merken die hij draagt en reikt naar schonere, logovrije kleding. Volgens Erica Russo, vicepresident en mode-directeur van accessoires en schoonheid bij Bloomingdales, is de gigantische logomode-trend er een die niet met ons meekwam toen we het nieuwe decennium binnenkwamen.